Friday, November 20, 2015

Mam pewne zaległości w pisaniu, więc może po krótce postaram się streścić, co działo się w ostatnim czasie w PULSie.

Dzisiaj skończyliśmy prace nad deską Pro Wave 85l, która jest pierwszą deską z nową grafiką #Crazy-line. Uważam, że zdjęcia nie oddają jej koloru, w rzeczywistości wygląda jeszcze fajniej. Mam nadzieję, że możliwości customizacji, które daliśmy sprawią, że każdy może zaprojektować coś dla siebie.

PULS Boards PRO WAVE #Crazy-linePULS Boards PRO WAVE #Crazy-line


PULS Boards PRO WAVE #Crazy-line

PULS Boards PRO WAVE #Crazy-line


Dodatkowo, jesteśmy w trakcie tworzenia bardzo ciekawej deski, 130l custom wave, z kształtem opracowanym bardzo szczegółowo wraz z zamawiającym. Pokażę Wam fotki z procesu produkcji, jak już będzie efekt końcowy.

PULS Boards Custom WAVE


 Spędził u nas też parę dni Maciek Rutkowski, projektując w pocie czoła swoje nowe customy.

PULS Boards Maciek Rutkowski


Powstaje też moja osobista deska. Nie teamowa, tylko prawdziwa moja, tylko moja i może dostanę ją na urodziny :) w przyszłym tygodniu.

PULS Boards Ania


Przeszliśmy też wielką przebudowę warsztatu, mamy 3 dodatkowe pomieszczenia: nową shape'rnię, osobną szlifiernię i lakiernię. Nie jest jeszcze ukończona w 100%, więc efektem końcowym będziemy się chwalić na koniec, natomiast już teraz bardzo ułatwi i przyspieszy to pracę.

PULS Boards warsztat


Na koniec dodam jeszcze, że mądrzy ludzie powiedzieli, że powinnam zacząć pisać również po angielsku. No i ja będę... niebawem... ale na razie zacznę od FB :)


PS. Zapomniałam dodać, że z nowości, mamy też Instagram...

PULS Boards instagram


No comments:

Post a Comment