Wednesday, June 22, 2016

Łukasz Trzaskowski, filmiki z Agger oraz z PULS Boards Test Center nad Zegrzem

Łukasz Trzaskowski:

Krótki filmik WAVE z Agger - nowy shape deski na którym pływam w tym roku, wraz z ustawieniem finów trailer / szeroki twin + SUP z Hanstholm z majówki.
Zapraszam do testowania na spocie , ja jestem mega zadowolony :


Oraz krótki filmik z pływania na slalomowym sprzęcie na Zegrzu.
Nie pamiętam kiedy ostatnio pływałem na tego typu sprzęcie , ale sprawiło mi to cholernie
dużo frajdy i strasznie się wkręciłem. Deska łatwo się prowadzi i jest bardzo szybka.
(nawet parę dni temu wracając z pracy zszedłem na 20 min sesję na Wiśle, bo przywiało spod chmury całe 12 węzłów).


Do zobaczenia na spocie.

Łukasz Trzaskowski PULS Boards

Łukasz Trzaskowski PULS Boards

Łukasz Trzaskowski PULS Boards

Łukasz Trzaskowski PULS Boards

Łukasz Trzaskowski PULS Boards

Łukasz Trzaskowski PULS Boards

Łukasz Trzaskowski PULS Boards

No comments:

Post a Comment